Logo Shaddow

 

اجرا با روش P.I.S

اولین عایق ویژه سیستم گرمایش از کف تولید شده در ایران

 

عایق ویژه سیستم گرمایش از کف پایپکس

 

در اين روش از عايق آکوستيکی مخصوص گرمايش از کف پایپکس (PIS) که وظيفه ساپورت لوله ها را از طريق برآمدگی های روی عايق دارد، استفاده می شود. اين روش بهترين روش اجرای سيستم گرمايش از کف می باشد. اين عايق فقط مخصوص لوله های 16 و 20 ميلی متری پايپکس طراحی شده است و استفاده از اين عايق بالاترين راندمان سيستم گرمايش از کف را برای کاربر فراهم می آورد. اين سيستم برای اولين بار در ايران توسط متخصصان پايپکس در اين شرکت طراحی و توليد شده است. از مزايای اين عايق وجود چفت هايی به صورت نری و مادگی می باشد که موجب می گردد عايق حرارتی در کف به صورت بدون درز اجرا شود که اين امر پرت انرژی از کف را به حداقل می رساند.

درباره عایق آکوستیکی ویژه سیستم گرمایش از کف پایپکس PIS بیشتر بدانیم ...

 

 

 

     
 

اجرا به روش P.S.S

 

 
 

در اين روش از بست های مخصوص گرمايش از کف پايپکس که به عایق حرارتی کف متصل می شوند استفاده می شود. طول اين بست های مخصوص پلاستيکی 35 سانتی متر و فواصل بست های روی آن از هم 5 سانتی متر می باشد. همچنين اين بست ها قابليت متصل شدن به يکديگر را برای اجرا در طول های بی نهايت، دارا می باشند. اين روش، شيوه انحصاری پايپکس بوده و اقتصادی ترين روش اجرای سيستم گرمايش از کف می باشد. روش P.S.S فقط مخصوص لوله های 16 ميلی متری پايپکس می باشد. استفاده از اين روش ارتفاع کف سازی را کاهش می دهد به طوری که ارتفاع سيستم گرمايش از کف در اين روش همراه با عايق زير سازی، بدون در نظر گرفتن مصالح کف تمام شده، 4 سانتی متر می باشد.

 

 
     
         
   
         
     
 

اجرا به روش P.M.S

 

 
 

اجرای سيستم گرمايش از کف با اين روش موجب می شود ارتفاع کف سازی کاهش يافته و به علت استفاده از مش مفتولی فلزی برای نگه داشتن لوله های پايپکس از طريق بست های کمربندی پلاستيکی، لوله کشی به صورت منظم تری اجرا می شود. در ضمن مش مفتولی به کار رفته در کف موجب استحکام بيشتر بتن به کار رفته در کف اماکن صنعتی و تجاری می شود. از اين روش برای اجرای سيستم گرمايش از کف پايپکس با لوله های به قطر 20 و 25 ميلی متری استفاده می شود. ارتفاع کف سازی نيز در اين روش همانند سيستم P.S.S پايپکس می باشد. روش P.M.S نسبت به ساير روش های اجرايی سيستم گرمايش از کف گران تر می باشد و بيشتر برای کاربردهای صنعتی و تجاری توصيه می شود.