Logo Shaddow

 

لوله PEX تک لایه

 

لوله های PE-X که برای اولین بار در ایران با فن آوری پیشرفته کراسلینکینگ پلی اتیلن به روش a و b در سال 1378 توسط پایپکس تولید شده برای استفاده در سیستم های لوله کشی آبرسانی ،  شوفاژ و چیلر و گرمایش از کف مناسب می باشد.

 

 

 2 نوع HT (+ پلاس) و RV (اقتصادی)

 

   

موارد استفاده از لوله های تک لایه پایپکس

   
   

چنانچه اجرای لوله کشی در داخل كار است و قرار است لوله در داخل خاک و مصالح ساختمانی (زير سنگ يا سراميك و...) دفن شود، بهتر است از لوله ای استفاده شود که دارای مزايای زير باشد:


1) لوله انعطاف پذير بوده و كمترين مصرف اتصالات را داشته باشد.
2) بايد دارای دامنه حرارتی بالا و تحمل فشار بالا را داشته باشد.
3) به علت عبور اجسام سنگين درکارگاه مانند فرقون و...  كمترين ميزان آسيب پذيری را داشته باشد.


اين خصوصيات را فقط لوله های  PEX  پايپکس دارا می باشد.

 
   
         
   

لوله تیپ HT (+ پلاس) - سفید طبیعی

   
   

اين لوله دمای 95± درجه سانتی گراد را تحمل می کند و در کلاس فشاری Pn20 و Pn12.5 توليد می شود که لوله های توليد شده در کلاس Pn20 نسبت به يخ زدگی مقاوم می باشند. کاربرد اين لوله مطابق با مباحث 14 و 16 مقررات ملی ساختمان در سيستم های لوله کشی بهداشتی، آب رسانی، حرارتی و برودتی، گرمايشی و ... می باشد. لوله HT دارای حافظه حرارتی نيز می باشد.

 

   
         
   

لوله تیپ RV (اقتصادی) - نارنجی 

   
   

اين لوله دمای 90± درجه سانتی گراد را تحمل می کند و  قيمت آن نسبت به لوله HT پايپکس بسیار اقتصادی تر می باشد. کاربرد اين لوله مطابق با مباحث 14 و 16 مقررات ملی ساختمان در سيستم های لوله کشی بهداشتی، آب رسانی، حرارتی و برودتی، گرمايشی و ... می باشد و با توجه به توليد در کلاس فشاری Pn20 نسبت به يخ زدگی کاملا مقاوم می باشد.